Πως αντιμετωπίζεις τα αρνητικά σχόλια στη σελίδα σου?


Η πιο δύσκολη κατάσταση που μπορεί να βρεθεί κάποιος όταν διαχειρίζεται μια σελίδα σου Facebook είναι όταν δει αρνητικά σχόλια.


Υπάρχουν πολλές απόψεις για την ορθή διαχείριση αυτών, εγώ παραθέτω τη δική μου...

Τι κάνουμε λοιπόν όταν δούμε αρνητικά σχόλια;

1. Διαβάζουμε προσεκτικά το μήνυμα. Ποιο είναι το πρόβλημα; Πως μπορούμε να βοηθήσουμε;
2. Κρατάμε screenshot από αυτό. Μπορεί να χρειαστεί να το μειραστούμε με ένα συνεργάτη πιο έμπειρο και να απαντήσει αυτός.
3. Δεν το σβήνουμε εκτός και αν είναι υβριστικό και ξεπερνάει τα όρια του ανεκτού για τον καθένα μας. Το να σβήνουμε μηνύματα κάποιου μπορεί να σημαίνει και ενοχή για τον κόσμο που μας παρακολουθεί.(Μερικοί πάντως, σβήνουν κάθε αρνητικό μήνυμα....)
4. Δεν καθυστερούμε να απαντήσουμε. Αυτός που έκανε το σχόλιο είναι εκεί και περιμένει όσο πιο άμεσα την απάντηση μας
5. Κρατάμε την ψυχραιμία μας. Τα σχόλια μας απέναντι σε κάποιον δε θα κριθούν μόνο από αυτόν, αλλά και από όλους όσους θα τα δουν.
6. Αν έχουμε όντως άδικο, ζητάμε συγνώμη. Άνθρωποι είμαστε, κάνουμε και λάθη μερικές φορές. Η συγνώμη θα εκτιμηθεί και θα κλείσει το θέμα.

Μετά το πέρας τη διαδικασίας συνεχίζουμε για λίγο καιρό να παρακολουθούμε σχόλια και αντιδράσεις.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου